Dorian Popa și-a etalat Rolls Royce Phantom de 388.000 euro cu opțiuni de lux

Dorian Popa ne dezvăluie cu entuziasm debordant achiziția care reprezintă “visul copilăriei sale” - un Rolls Royce Phantom mov, second-hand, pentru care a plătit 388.000 de euro. Între exclamații exuberante și gesturi teatrale, vloggerul nu pierde nicio ocazie să menționeze fiecare opțiune a automobilului, detaliind meticulos prețurile exorbitante ale acestora, de la umbrele personalizate, la draperii electrice și embleme din argint.

Vlogul ne poartă într-o călătorie amețitoare prin showroom-ul unde Dorian prezintă mașina, completând totul cu istoria personală a automobilelor sale, începând cu legendarul Matiz (care a devenit “consacrat” după cum ne amintește cu nostalgie), trecând prin Audi A6, BMW Seria 3 Cabrio, X5, X6, GL și Lamborghini, până la actuala bijuterie pe roți de la Rolls Royce, pe care o descrie drept “iubita mea pe care am așteptat-o o viață”.

Opțiuni care costă cât o mașină nouă

Lista de opțiuni a Rolls Royce-ului lui Dorian este atât de lungă și exorbitantă încât te întrebi dacă nu cumva cineva a încurcat cifrele și a adăugat un zero în plus. Culoarea mov bicoloră “Twilight Purple” costă 8.000 de euro, în timp ce faptul că mașina este bicoloră adaugă încă 600 de euro. Linia manuală trasată de “nenea care le desenează pe toate Rolls Royce-urile” (după cum ne explică Dorian) costă 1.400 de euro, deși zvonurile spuneau că ar fi de 10.000 sau chiar 25.000.

Emoția lui Dorian atinge cote maxime când prezintă detalii precum “pin stripe applied to wheel center color” (1.675 euro), capacele de roți vopsite în culoarea mașinii (800 euro), sau ceasul din bord care costă 4.900 euro. Pachetul “The Phantom Package” valorează 23.700 euro, iar brodajul personalizat de pe tetiere, care încă poartă numele fostului proprietar, a costat 975 euro. Evident, acestea vor fi înlocuite cu numele lui Dorian, pentru că, nu-i așa, un Rolls adevărat trebuie să poarte numele proprietarului.

De la Matiz, la Phantom

Povestea automobilelor lui Dorian începe emoționant cu un Matiz primit de la părinți, mașină în care, după cum ne dezvăluie cu entuziasm, “am făcut prima oară dragoste” și “m-am învârtit prima oară cu frâna de mână normal pe teren privat”. O mașină de legendă care a devenit “consacrată” prin aventurile sale. De aici, Dorian ne poartă prin Audi A6 (16.000 euro), BMW Seria 3 Cabrio, X5-ul argintiu cu “jante pe 21” (când “nu prea existau în țară”), X6-ul de 68.000 euro și GL-ul de 120.000 euro.

Fiecare mașină vine cu propria poveste de modificări și customizări, unele mai controversate decât altele, precum X6-ul albastru baby blue (“hate-ul ăla monstru”) sau GL-ul portocaliu care a generat “înjuriile rasiste la adresa culorii”. Dorian pare să fi avut o pasiune specială pentru plafoane din Alcantara, steluțe în plafon importate din China și diverse alte modificări care au transformat mașinile sale în obiecte de admirație sau respingere, în funcție de gustul fiecăruia.

Phantom-ul mov și excentricitățile sale

Rolls Royce-ul lui Dorian nu este doar o mașină, ci un întreg spectacol de opulență pe roți. Cu scaune individuale în spate în loc de banchetă (opțiune de 7.225 euro), draperii electrice (5.225 euro), și opțiunea “Elevating Foot Rest” (4.125 euro) pentru drumurile lungi, mașina pare mai degrabă un apartament de lux pe roți decât un simplu mijloc de transport. Culoarea mov (“Twilight Purple”) este aceeași cu cea folosită la lansarea modelului Phantom, după cum ne informează Dorian, deși pare să fi aflat abia recent că și volanul este mov, nu negru cum credea el.

Sistemul audio “B Spoke” a costat 8.000 de euro, iar lemnul decorativ “Blackstained Ash” a adăugat încă 6.625 euro la nota de plată. Umbrele personalizate în culorile mașinii (1.075 euro), suporturile pentru picioare (4.125 euro) și preșurile din blană de oaie colorată (1.050 euro) completează imaginea acestui automobil care pare să încorporeze fiecare opțiune de lux posibilă. Când te gândești că doar căpăcelul de la roată costă 800 euro, începi să înțelegi magnitudinea luxului despre care vorbim.

Leasing vs cash

Într-un moment de reflecție financiară, Dorian abordează subiectul leasingului auto, explicând că mulți antreprenori cu “cifre de afaceri de milioane, zeci de milioane, sute de milioane de euro” preferă această opțiune pentru a-și putea folosi capitalul în investiții mai profitabile. “De ce ai vrea să blochezi o sumă mare de bani” când poți lua mașina în leasing și să-ți folosești capitalul pentru a-ți “revitaliza, recapitaliza business-urile”? Un argument valid, deși vine în contrast cu opulența afișată anterior.

Dorian combate percepția că “a e leasing, n-are bani de mașini” explicând că “dacă nu-ți poți permite o mașină, nu ți se acceptă leasingul”. Deși recunoaște că leasingul presupune pierderea unor bani pe dobândă, îl prezintă ca pe “costul pe care îl plătești pentru a-ți putea rula banii mai departe în business-urile tale”. O filosofie antreprenorială care pare cumva deconectată de realitatea în care tocmai a descris cum a cheltuit sute de mii de euro pentru o mașină second-hand și opțiunile ei extravagante.

Recunoștința și viitorul modificărilor

În final, Dorian își exprimă recunoștința față de Dumnezeu și față de urmăritorii săi: “Eu fără voi aș fi nimic. Este o chestie pe care am declarat-o vădit la fiecare concert la fiecare întâlnire cu fanii”. Un moment de umilință după o prezentare de 20 de minute a unui automobil de aproape 400.000 de euro. Totuși, Dorian deja planifică modificările pentru Rolls Royce: jante pe 24, două tetiere extra, schimbarea tuturor inscripțiilor din mașină și un volan Blackbadge.

Deși vlogul se încheie cu un “hatz pizza îți gâdilă gurița”, Dorian ne asigură că nu va renunța (încă) la culoarea mov a mașinii, deși feedbackul a fost bun și l-a uimit când a văzut-o în realitate. Viziunea sa pentru acest Rolls Royce Phantom pare să includă personalizarea completă în stilul său caracteristic, așa cum a făcut cu toate mașinile anterioare. Rămâne de văzut dacă va ajunge să lipească jantele cu “Poxipol” și pe această nouă bijuterie, așa cum ne-a povestit că făcea cu X5-ul său din trecut.